Süper Lig’in 5. haftasında Fenerbahçe Trabzonspor’u 1-0 mağlup etti. Maçta kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bırakan Okay Yokuşlu sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.’MAĞLUBİYETİN SORUMLULUĞU BENİMDİR’Okay Yokuşlu yaptığı paylaşımda, “İyi başladığımız bir maçta gördüğüm kırmızı kart sonrası takım arkadaşlarımı sahada yalnız bıraktığım için önce onlardan sonra da taraftarlarımızdan özür diliyorum. Mağlubiyetin tüm sorumluluğu benimdir.” ifadelerini kullandı.Haberin Devamı ›İlgili HaberlerDomenico Tedesco’dan ilk maç sonrası açıklama: ‘Bunları yapmazsak acı çekeriz!’
GENEL
Az önceGENEL
3 dakika önceGENEL
18 dakika önceSPOR
39 dakika önceSPOR
55 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
3 saat önce
1
CANLI |Fenerbahçe-Eyüpspor maçı Canlı Anlatım – FB – EYÜP maçı kadrosu, skoru ve istatistikleri
1713 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1590 kez okundu
3
Galatasaray-Beşiktaş maçının ardından özür diledi! Rafa Silva pozisyonu unutamıyor
1472 kez okundu
4
Memphis Depay’a büyük şok! Milli takıma katılamadı
1448 kez okundu
5
Lloyd Kelly kızardı! Barış Alper Yılmaz’a acımasız faul cezasız kalmadı…
1283 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.