Bakanlıktan yapılan açıklamada, sürecin ilk andan itibaren yakından takip edildiği ve işçi ile işveren taraflarıyla gerekli görüşmelerin gerçekleştirildiği belirtildi. Açıklamaya göre, 15-16 Haziran 2026 tarihlerinde yürütülen müzakerelerin ardından işveren temsilcileri ile yetkili sendika arasında anlaşmaya varıldı.BELİRLİ BİR TAKVİMLE ÖDENECEKSağlanan uzlaşı kapsamında, yetkili sendika olan Türkiye Maden İşçileri Sendikası ile işveren tarafı arasında imzalanan protokolle işçilerin alacaklarının ödenmesi belirli bir takvime bağlandı. Böylece işçilerin mutabakata konu hak ve alacaklarının ödenmesi güvence altına alındı.İŞÇİLER EYLEMİ SONLANDIRDIBakanlık, görüşmeler sonucunda taraflar arasında sağlanan anlaşma üzerine işçilerin devam eden eylemlerini sonlandırma kararı aldığını da duyurdu.Açıklamada, çalışma hayatında sosyal diyalog anlayışının esas alınmaya devam edileceği vurgulanarak, işçilerin haklarının korunması ve çalışma barışının sürdürülmesi için gerekli adımların kararlılıkla atılacağı ifade edildi.KAYNAK: İHA
GENEL
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceGÜNDEM
Az önceGENEL
Az önceGENEL
15 dakika önceGENEL
45 dakika önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
6174 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5965 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
5870 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
5544 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
5245 kez okundu