DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2794183-0.04817%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Gaziantep'te bir fabrikada bulunan suyu içen 25 işçi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
26 Haziran 2026 14:30
Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Gaziantep’te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDIBunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.Olaya ilişkin inceleme başlatıldı. KAYNAK: DHA

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r