Gaziantep’te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDIBunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.Olaya ilişkin inceleme başlatıldı. KAYNAK: DHA
GENEL
Az önceGENEL
Az önceGÜNDEM
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceGÜNDEM
Az önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
6170 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5959 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
5867 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
5541 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
5241 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.