Olay, Diliskelesi mevkiindeki Polisan fabrikasında meydana geldi. İddialara göre, fabrikada bulunan kimyasal tankta henüz belirlenemeyen bir sebeple sızıntı başladı. İhbarın ardından bölgeye uzman ekipler sevk edildi.Olayın ardından Diliskelesi Muhtarı Adem Kaya yaptığı açıklamada, “Poliport-Polisan tesislerinden kimyasal sızıntı meydana gelmiştir. Yoğun bir sızıntı söz konusudur. Tüm halkımıza sesleniyoruz; kapı ve pencerelerinizi kesinlikle açık bırakmayın.vDışarı çıkmamaya özen gösterin. Bizler halk olarak bu tür tehlikeleri sürekli yaşıyoruz. Sanayicilerimizin de artık bu konuda sorumluluk alması ve duyarlılık göstermesi gerekiyor. Şu anda büyük bir sızıntı yaşanıyor. Halkımızın sağlığı için herkesi dikkatli olmaya çağırıyoruz” dedi.Maddenin Toluen Diizosiyanat olduğu öğrenildi. Öte yandan kimyasal sızıntıyı fark edenlerin kaçtığı anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.KAYNAK: İHA
SPOR
Az önceGENEL
Az önceSPOR
Az önceSPOR
Az önceSPOR
Az önceGÜNDEM
Az önceGENEL
Az önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5406 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5185 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
5117 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4803 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
4492 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.