Diliskelesi mevkiindeki Polisan fabrikasındabulunan kimyasal tankta henüz belirlenemeyen bir sebeple sızıntı başladı. İhbarın ardından bölgeye uzman ekipler sevk edildi. “PENCERELERİ KAPATIN”Olayın ardından Diliskelesi Muhtarı Adem Kaya yaptığı açıklamada, “Poliport-Polisan tesislerinden kimyasal sızıntı meydana gelmiştir. Yoğun bir sızıntı söz konusudur. Tüm halkımıza sesleniyoruz; kapı ve pencerelerinizi kesinlikle açık bırakmayın. Dışarı çıkmamaya özen gösterin. Bizler halk olarak bu tür tehlikeleri sürekli yaşıyoruz. Sanayicilerimizin de artık bu konuda sorumluluk alması ve duyarlılık göstermesi gerekiyor. Şu anda büyük bir sızıntı yaşanıyor. Halkımızın sağlığı için herkesi dikkatli olmaya çağırıyoruz” dedi.KAÇIŞ ANLARI KAMERADAMaddenin Toluen Diizosiyanat olduğu öğrenildi. Öte yandan kimyasal sızıntıyı fark edenlerin kaçtığı anlar cep telefonu kamerasına yansıdı. Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Abdullah Karlıdağ – 3.Sayfa
GENEL
37 dakika önceGÜNDEM
52 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGENEL
2 saat önceSPOR
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceSPOR
3 saat önce
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7829 kez okundu
2
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5138 kez okundu
3
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
4912 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4729 kez okundu
5
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4526 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.