İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi’ne bağlı Ahlak Büro Amirliği ekipleri, Seyhan ilçesi Tepebağ Mahallesi’ndeki bir iş hanındaki emlak ofisi görünümlü iş yerinde kumar oynatıldığı bilgisine ulaştı.Operasyon için harekete geçen ekipler, adrese baskın yaptı. Çelik kapıyı koçbaşıyla kırıp, içeri giren polis, kumar oynayan 49 kişiyi suçüstü yakaladı. Baskın anları ise kameraya yansıdı.Ekipler, kumar oynayanlara toplam 453 bin 103 TL ceza kesti. Gözaltına alınan iş yeri sahibi A.Ş. sorgusunda, “Ofise gelenler tanıdığımdı. Eğlence amaçlı tombala oynuyorduk, kumar oynatmadım” dedi.A.Ş.’ye ‘Kumar oynanması için yer ve imkan sağlama’ suçundan adli işlem uygulandı.KAYNAK: DHA
GÜNDEM
Az önceSPOR
Az önceGÜNDEM
Az önceSPOR
Az önceGÜNDEM
4 saat önceGENEL
4 saat önceGÜNDEM
5 saat önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5251 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5032 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
4956 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4638 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
4326 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.