Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş Ankara Gar Katliamı’nın yıl dönümünde mesaj paylaştı. Yavaş, “Terörün her zaman karşısındayız…” dedi. Yavaş, “10 Ekim 2015’te Ankara Garı’nda gerçekleştirilen hain terör saldırısında kaybettiğimiz yurttaşlarımızı rahmetle anıyorum.” ifadesini kullandı.
GENEL
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceSPOR
15 dakika önceSPOR
31 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
2 saat önce
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63704 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11546 kez okundu
3
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5394 kez okundu
4
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5172 kez okundu
5
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4789 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.