Fenerbahçe’nin Alanyaspor ile 2-2 berabere kaldığı Trendyol Süper Lig’in 1. haftasının erteleme maçının ardından Mert Hakan Yandaş yaptığı açıklamada “Başkanımız gerekli yerlere değindi. Gerekli şeyleri söyledi. Biz bu ülkede yıllardır yaşayanlar olarak biliyoruz ki bunu da sulandırmaya çalışacaklar. Başkanımız konuşmamamız gerektiğini, başka yere çekeceklerini söyledi. Biz stadyumdan böyle gitmek istemedik. Bu sonuçtan ötürü utanıyoruz. Tüm içtenliğimle söylüyorum. Camiamızın, başkanımızın emeğine böyle yazık ettiğimiz için utanıyoruz. Rakip takım oyuncusunun penaltı dediği pozisyona penaltı vermeyenler de utanır umarım.” dedi. Haberin Devamı ›Açıklamalarına devam eden Mert Hakan Yandaş “Bundan sonra ıslıklanan oyuncu için daha fazla mücadele edeceğiz. Islıklanan bir oyuncu olmuyor, herkes etkileniyor. Camia sinirli, haklı ama 5 dakikada 2-1 oluyor, hep birlikte seviniyoruz. Oyunda birini ıslıklamak doğru değil, yararı yok, bireysel değil hepimiz etkileniyoruz. Haklılar, sonuçtan çok utanıyoruz! Bu işi biz buraya getirdik, biz çıkaracağız! Yabancısı, Türk’ü bu saate kadar içeride durup konuşmak istedi. Biz de emrivaki yapıp buraya geldik.” ifadelerini kullandı.Mert Hakan Yandaş konuşmasını “İnşallah lig sonunda şampiyon olacak taraf biziz.” diyerek tamamladı.
GENEL
31 dakika önceGÜNDEM
46 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGENEL
2 saat önceSPOR
3 saat önceGÜNDEM
3 saat önceSPOR
3 saat önce
1
CANLI |Fenerbahçe-Eyüpspor maçı Canlı Anlatım – FB – EYÜP maçı kadrosu, skoru ve istatistikleri
1703 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1589 kez okundu
3
Galatasaray-Beşiktaş maçının ardından özür diledi! Rafa Silva pozisyonu unutamıyor
1445 kez okundu
4
Memphis Depay’a büyük şok! Milli takıma katılamadı
1425 kez okundu
5
Lloyd Kelly kızardı! Barış Alper Yılmaz’a acımasız faul cezasız kalmadı…
1279 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.