DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28009610.61815%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Okulun tek öğrencisi karnesini aldı

Okulun tek öğrencisi karnesini aldı

Konya'nın Ilgın ilçesine bağlı Gökçeyurt Mahallesi'nde, tek öğretmenli ilkokulun tek öğrencisi İlayda Kozlu karne sevinci yaşadı.

ABONE OL
27 Haziran 2026 10:15
Okulun tek öğrencisi karnesini aldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu 3. sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ’dan aldı.Kozlu, karnesini aldığı sırada büyük sevinç yaşadı.”DERSLERİNDE GÖSTERDİĞİ AZİM VE KARARLILIK İLE BAŞARI KAÇINILMAZDI”Okulun öğretmeni Muhammed Bağ, AA muhabirine, “bir öğretmen bir öğrenci” olarak yeni eğitim öğretim yılına başlamanın farklı bir deneyim olduğunu söyledi.İlayda’nın sevecenliği ve derslere olan ilgisinin okula her gün istekle gelmesine neden olduğunu belirten Bağ, şunları kaydetti:”İlayda’ya öğretmenlik süreci, benim için de bir öğrenme süreci oldu. İkinci dönemi dolu dolu geçirdik. Hem ben hem İlayda çok farklı deneyimler kazandık. Sosyal medya sayesinde tüm Türkiye İlayda’nın arkadaşı oldu. Kendisi de bunun farkında. Bu da İlayda’ya çok büyük bir özgüven aşıladı. ​Derslerinde gösterdiği azim ve kararlılık ile başarı zaten kaçınılmazdı. Neredeyse hiç devamsızlık yapmadı. Derslerinde de başarılı bir öğrenciydi. Hatta bugün ‘okul devam etsin, tatil olmasın’ dedi. Karnesini alırken büyük sevinç yaşadı. İkimiz için de ömür boyu unutulmayacak bir sene oldu. Hayatı boyunca iletişimde kalacağımızı düşünüyorum. Yolu, bahtı hep açık olsun. Hayat ona hep güzellik getirsin.” KAYNAK: AA

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.