2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu 3. sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ’dan aldı.Kozlu, karnesini aldığı sırada büyük sevinç yaşadı.”DERSLERİNDE GÖSTERDİĞİ AZİM VE KARARLILIK İLE BAŞARI KAÇINILMAZDI”Okulun öğretmeni Muhammed Bağ, AA muhabirine, “bir öğretmen bir öğrenci” olarak yeni eğitim öğretim yılına başlamanın farklı bir deneyim olduğunu söyledi.İlayda’nın sevecenliği ve derslere olan ilgisinin okula her gün istekle gelmesine neden olduğunu belirten Bağ, şunları kaydetti:”İlayda’ya öğretmenlik süreci, benim için de bir öğrenme süreci oldu. İkinci dönemi dolu dolu geçirdik. Hem ben hem İlayda çok farklı deneyimler kazandık. Sosyal medya sayesinde tüm Türkiye İlayda’nın arkadaşı oldu. Kendisi de bunun farkında. Bu da İlayda’ya çok büyük bir özgüven aşıladı. Derslerinde gösterdiği azim ve kararlılık ile başarı zaten kaçınılmazdı. Neredeyse hiç devamsızlık yapmadı. Derslerinde de başarılı bir öğrenciydi. Hatta bugün ‘okul devam etsin, tatil olmasın’ dedi. Karnesini alırken büyük sevinç yaşadı. İkimiz için de ömür boyu unutulmayacak bir sene oldu. Hayatı boyunca iletişimde kalacağımızı düşünüyorum. Yolu, bahtı hep açık olsun. Hayat ona hep güzellik getirsin.” KAYNAK: AA
GÜNDEM
Az önceSPOR
Az önceSPOR
Az önceSPOR
Az önceGENEL
Az önceGÜNDEM
Az önceGENEL
Az önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
6164 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5952 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
5859 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
5533 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
5236 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.