Çanakkale’de ormanda bulunan ceset otopsi yapılmak üzere Bursa Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.Merkeze bağlı Sarıcaeli köyünde ağustos ayında çıkan orman yangını sonrası arazi çalışması yapan Çanakkale Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, kırsal alanda yanmış halde bir ceset olduğunu tespit etti.CEP TELEFONU VE KOL SAATİ DE BULUNDUBunun üzerine durum jandarmaya bildirildi. Ekipler, cesedin tespit edildiği bölgede yaptıkları incelemede cep telefonu ve kol saati buldu.Cumhuriyet savcısının olay yerindeki incelemesi sonrası ceset kimlik tespitinin yapılması için Bursa Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.Yanan kişiye ait cep telefonu ve kol saati ise jandarma kriminal ekiplerine teslim edildi.
GENEL
Az önceGENEL
10 dakika önceGENEL
25 dakika önceSPOR
46 dakika önceSPOR
1 saat önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
3 saat önce
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63704 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11546 kez okundu
3
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5395 kez okundu
4
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5173 kez okundu
5
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4790 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.