Sinop Erfelek ilçesinde kar yağışı altında seyir halinde olan otomobildeki 2 kişinin karşısına yaban domuzu sürücü çıktı.ARAÇTAN İNDİ, KOVALAYIP YAKALADISürücü bir süre sürüyü otomobille takip ettikten sonra araçtan inip, yaya olarak kovalamayı sürdürdü. Bu sırada arkadaşı da cep telefonu ile yaşanan kovalamaca anını kaydetti.SOSYAL MEDYADA GÜNDEM OLDUSürücü bir domuzu yakalayıp, arkadaşına poz verdi. Ardından hayvana zarar vermeden doğal ortamına bıraktı. Cep telefonu kamerasına yansıyan o anlar sanal medyada da ilgi gördü.
GENEL
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceGÜNDEM
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önce
1
Yabancı ilgisini üzerine çeken yerli hisseler
63712 kez okundu
2
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
11561 kez okundu
3
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
6172 kez okundu
4
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
5962 kez okundu
5
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
5542 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.