YEŞİL GÖLE HABER / ARDAHAN
Yürüyüş sonrası açıklama yapan DEM Parti Ardahan İl Örgütü Eş Başkanı Engin Çelik, toplumun farklı kesimlerinin ortak talepler etrafında bir araya gelmesinin önemli olduğunu vurguladı.
Çelik açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Barış için attığımız her adımın, halkların ortak geleceğine umut olacağına inanıyoruz. Ardahan’da gerçekleştirdiğimiz yürüyüşe katılan siyasi parti temsilcilerine, sivil toplum kuruluşlarına ve duyarlı yurttaşlarımıza teşekkür ediyoruz. Barış, özgürlük, eşitlik ve hep birlikte onurlu bir yaşam için gösterilen dayanışma son derece kıymetlidir.”
Açıklamada ayrıca, toplumsal barışın güçlenmesi adına demokratik dayanışmanın büyütülmesi gerektiği belirtilirken, halkın ortak talepleri etrafında bir araya gelmeye devam edeceği mesajı verildi.

SPOR
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceSPOR
Az önceGÜNDEM
Az önceSPOR
Az önceGENEL
Az önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5175 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
4948 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
4878 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4563 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
4247 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.