DEM Parti Ardahan İl Eş Başkanı Engin Çelik, 1 Eylül Dünya Barış Günü dolayısıyla yaptığı açıklamada, barış, eşitlik ve özgürlük vurgusu yaparak “Mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğiz” dedi.
DEM Parti Ardahan İl Eş Başkanı Engin Çelik, 1 Eylül Dünya Barış Günü vesilesiyle bir açıklama yaptı. Çelik, bölgede ve dünyada barışın, demokrasinin ve özgür bir toplumun egemen olması gerektiğini vurguladı.
“Kürt sorunu başta olmak üzere, tüm inançların, kimliklerin ve ezilenlerin eşit yurttaşlık temelinde özgürce bir arada yaşadığı, adaletin ve hukukun hâkim olduğu, demokratik bir düzenin gerçekleşmesi en büyük dileğimizdir” diyen Çelik, barışın yalnızca silahların susması değil, aynı zamanda özgürlüğün, eşitliğin, adaletin ve kardeşliğin hayat bulması anlamına geldiğini ifade etti.
Çelik, halkların iradesini yok sayan ve hak ve özgürlükleri görmezden gelen anlayışların bir daha tarih sahnesinde yer bulmaması için mücadele edeceklerini belirterek, “1 Eylül Dünya Barış Günü’nde bir kez daha ifade ediyoruz ki; barış, halkların ortak umududur. Bizler de bu umudu büyütmeye, barışı savunmaya ve özgür geleceği kurmaya devam edeceğiz” dedi.
SPOR
Az önceGENEL
Az önceGENEL
Az önceSPOR
Az önceGÜNDEM
Az önceSPOR
Az önceGENEL
Az önce
1
İmamoğlu: Her sesin özgürlüğünde yaşıyor Cumhuriyet
5175 kez okundu
2
İşe alımlarda skandal 'rüşvet' iddiası! AKP’lilere parayı getir, işi kap
4948 kez okundu
3
İzmir BB. yolsuzluk davasında 5 tahliye!
4878 kez okundu
4
Firuz Mutlu Apartmanı davası ertelendi
4564 kez okundu
5
Bisikletli gençler Sumud Filosu için pedallayacak
4248 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.